Tuesday, July 1, 2014

Kekal Bertenaga dengan Performance Drink Sepanjang Ramadhan

Ramai yang telah berkongsi berkenaan kebaikan dan khasiat Performance Drink, lebih-lebih lagi dengan tibanya bulan Ramadhan. Saya juga pernah berkongsi dengan pembaca semua tentang Performance Drink sebelum ini.

Rakan-rakan yang lain masing-masing sibuk berkongsi dan sama-sama berpesan untuk tidak lupa mengambil PD ini terutamanya di bulan puasa ditambah lagi dengan fenomena El Nino iaitu cuaca panas yang sedang melanda. Saya turut menyimpan stok PD di rumah yang telah saya beli sebelum ini, cuma kadang-kala sahaja dibancuh.

Malah, pada hari pertama berpuasa, saya masih belum mengambil PD walaupun mengetahui pelbagai feedback yang positif daripada mereka yang mengamalkan minuman PD ini. Masuk hari kedua berpuasa, sementara menunggu waktu Isyak dan juga membuat terawikh, badan rasa agak letih dan hati terdetik untuk membancuh PD. 






Dan, baru saya tahu, no wonder stok Performance Drink habis di Shaklee Branch dan ramai berebut-rebut untuk mendapatkan PD ini! Rasa badan sangat bertenaga selepas minum dan terasa lebih ringan untuk mengerjakan terawikh pada malam itu. Rugi saya tidak mengamalkan minuman ini lebih awal. Hari ketiga berpuasa iaitu semalam saya hanya berbuka dengan Performance Drink sahaja (disamping hidangan utama yang lain), dan meminum sepanjang malam dan juga selepas sahur. Hati memang tekad untuk tidak tergoda membeli air di bazar Ramadhan.  Alhamdulillah, ia amat membantu mengekalkan tenaga walaupun berpuasa dan membantu kita juga untuk mengerjakan ibadah di malam hari. PD juga amat membantu ibu-ibu yang sedang menyusu untuk terus kekal segar dan tidak mengalami dehidrasi. 

Antara testimoni daripada mereka yang telah mengamalkan pengambilan PD Shaklee untuk dikongsi dan mendapat manfaat bersama.









Untuk pertanyaan, mendapatkan suplemen dan konsultansi berterusan boleh hubungi saya ;

Your Shaklee Independent Distributor
Najmiah Ali

SMS | WA 0197732409 | 0192194709
Shaklee ID : 882647
Email :   najmiea@gmail.com
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...