Sunday, November 2, 2014

RESEPI INFUSED WATER DAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE


Anda pernah dengar atau baca berkenaan Infused Water? Infused Water adalah minuman yang terdiri dari air putih yang di dalamnya dimasukkan potongan buah-buahan dan herbakemudian direndam selama beberapa waktu sehingga sari buah dan herba bercampur dengan air dan siap dinikmati. Ada juga yang menyebut Infused Water ini sebagai Spa Water. 

Banyak khasiat yang boleh kita perolehi antaranya untuk meningkatkan sistem imunisasi, membuang lemak, detox dan sebagainya. Sangat sesuai diamalkan untuk mereka yang sedang dalam usaha untuk diet, bagi mengurangkan berat badan dan kekal sihat.

Cara membuat Infused Water sangatlah mudah, iaitu dengan memasukkan potongan buah-buhan ke dalam air putih, kemudian dibiarkan selama beberapa jam sehingga sari buah keluar. Hasilnya, air putih akan memiliki aroma dan rasa sari buah yang dicampurkan ke dalamnya.

Resepi tambahan dari saya, anda boleh cuba  mencampurkan Performance Drink Shaklee ke dalam Infused Water anda. Hirisan lemon dicampur dengan Orange Flavor daripada Performance Drink merupakan kombinasi yang agak baik untuk dicuba. Selain mendapat khasiat dari Infused Water, kita juga akan dapat khasiat yang ada dalam Performance Drink, bonus bukan?






Untuk pertanyaan, mendapatkan suplemen dan konsultansi berterusan boleh hubungi saya ;


Your Shaklee Independent Distributor
Najmiah Ali

SMS | WA 0197732409 
Shaklee ID : 882647
Email :   najmiea@gmail.com
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...