Thursday, May 23, 2013

Athiyah Semakin Bambam Selepas Minum Mealshake


Rasa nak menulis entry kali ini apabila melihat muka Athiyah yang semakin bulat sehingga menampakkan double chin.hihi. Btw, Athiyah is my daughter. Alkesahnya saya mula cuba menambah mealshake ke dalam susu Tya (nama panggilan dia di rumah) sejak Tya berumur setahun. Dengan tujuan menambah selera dan beratnya. Biasalah budak-budak, bila mula pandai berjalan dan explore dunia, berat semakin susut. It's a normal actually cuma risaukan Tya tidak mendapat khasiat yang cukup. Saya juga mencuba Mealshake ini kerana ianya membantu mengurangkan eczema.Oh ya, Athiyah saya juga menghidap eczema dan Mealshake merupakan salah satu alternatif yang boleh diambil untuk mengurangkan eczema di kalangan kanak-kanak.



Sebenarnya Mealshake merupakan multivitamin yang disediakan di dalam bentuk serbuk atau powder bagi memudahkan pengambilannya di kalangan kanak-kanak.  IA merupakan  sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. (Sumber Shaklee Malaysia).

Mealshake ini juga boleh dipelbagaikan rasa nya, sebagai contoh boleh dibuat aiskrim sihat untuk anak-anak anda. They would luv it!I'm luv in it!!hehe.Macam iklan McD pulak. Nanti saya sharekan juga resepi untuk membuat aiskrim anda sendiri, yang mungkin setanding Baskin Robbins.hihi. Btw..saya sharekan latest picture of my luvly double chin daughter.


chubby kan? :)

* Hubungi saya dengan emel kepada najmiea@gmail.com atau SMS/Whatsapp di 019-2194709 untuk mendapatkan konsultansi percuma dan harga istimewa. 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...