Thursday, November 21, 2013

Vitamin C untuk kecantikan dan kesihatan kulit




Adakah anda tahu Vitamin C menjadikan kulit sihat dan mengurangkan kedutan?

Anda boleh mengekalkan kulit supaya sentiasa sihat dan lembut dengan memastikan anda mendapat super vitamin ini yang cukup!

1. Vitamin C  adalah kunci kepada penghasilan kolagen. Vitamin C  juga dikenali sebagai asid askorbik adalah protein yang membantu dalam pertumbuhan sel-sel dan saluran darah yang memberikan keanjalan dan kekuatan kepada kulit.


2. Vitamin C membantu membaiki kulit. Kulit anda mempunyai keanjalan yang luar biasa dan Vitamin C boleh membantu mewujudkan tisu parut dan ligamen untuk pemulihan cepat.


3. Vitamin C adalah antioksidan yang membantu meneutralkan radikal bebas. Bagi mereka yang belum tahu, radikal bebas merupakan molekul tidak stabil yang boleh merosakkan kulit dan menyebabkan kekeringan dan juga  kedutan.


4. Vitamin C boleh membaiki DNA yang rosak. 


5. Vitamin C juga mengurangkan kesan sunburn. Kajian menunjukkan bahawa vitamin C boleh mengurangkan kesan sunburn  yang disebabkan oleh pendedahan kepada radiasi ultraungu B  dan mencegah kesan pendedahan cahaya matahari jangka panjang, yang boleh membawa kepada kanser kulit.




Pertanyaan lanjut dan order;


✔ PM Admin di www.facebook.com/messages/bitaminnomise
✔ SMS/Whatsapp ke 019-7732409/2194709
✔ Email ke najmiea@gmail.com

* produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...