Wednesday, February 12, 2014

Pengedar Shaklee UiTM Shah Alam dan kawasan berhampiran


Bagi anda yang berada berdekatan dengan UiTM Shah Alam atau di UiTM Shah Alam itu sendiri, anda boleh mendapatkan produk dan supplemen yang anda inginkan dengan lebih mudah dan cepat. Anda boleh menghubungi saya di talian 019-7732409/0192194709 untuk memiliki produk yang anda inginkan. 

Berita baik juga untuk anda yang berada di sekitar Seksyen 2, Seksyen 3, Seksyen 9, Seksyen 13 Seksyen 18, Seksyen 19, Seksyen 20, Seksyen 22 (Batu Tiga), Seksyen 23 dan kawasan berhampiran , boleh juga menghubungi saya untuk mendapatkan vitamin pilihan anda.

Maklumkan kepada saya apakah yang anda perlukan dan insyaAllah kita akan aturkan penghantaran mengikut kesesuaian masa. Saya akan cuba membantu anda :)

Anda juga boleh maklumkan saya selewat-lewatnya malam sebelum penghantaran untuk saya bawa bersama untuk penghantaran keesokannya. 

Dan bagi anda yang berada di luar kawasan liputan dan masih ingin mendapatkan produk dan perkhidmatan daripada Bitaminnomise, anda boleh menghubungi saya, juga di talian yang sama. Langkah mudah ialah


  1. SMS/Whatsapp 019-7732409/0192194709 untuk tempahan
  2. Pengesahan tempahan dan no akaun bagi pembayaran
  3. Pembayaran dibuat dan penghantaran akan dibuat dalam 2-3 hari bekerja
Caj penghantaran hanya RM10 untuk Semenanjung Malaysia, dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Penghantaran akan menggunakan Pos Laju atau GDex.











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...