Friday, November 2, 2012

Ostematrix Menguatkan Tulang dan Gusi

Ostematrix secara asasnya berfungsi membekalkan kalsium kepada tubuh kita. Tapi ada something special,  pada Ostematrix ini yang membezakan ia daripada vitamin-vitamin kalsium yang biasa ialah Ostematrix dilengkapi dengan Magnesium dan juga Vitamin D. Ia bukan sekadar kalsium yang biasa, yang membantu pembentukan tulang dan gigi malah banyak testimoni menyatakan Ostematrix juga boleh membantu mengelakkan sembelit.

Saya ingin berkongsi pengalaman sendiri berkenaan dengan Ostematrix. Saya mula mengambil vitamin ini, yang pada mulanya dengan niat mencari supplemen untuk menggantikan kalsium selepas bersalin dan menyusu (itupun setelah dibebeli oleh kak bidan saya). Itupun makan secara on off. Namun baru-baru ini, saya mengalami sakit lutut yang amat semasa terpaksa menaiki komuter dan LRT ke PWTC, membuatkan saya serik dan sedikit risau sebenarnya kerana mengalami sakit lutut di awal usia.

Starting that day, saya rajinkan diri untuk meneruskan pengambilan Ostematrix secara konsisten sebelum tidur. Dan tidak dinafikan, ada perbezaan sebelum dan selepas mengambil vitamin ini. Tubuh kita akan lebih bertenaga dan mudah untuk bangun daripada tidur. Malah, pada hari-hari yg memerlukan saya untuk menaiki tangga, menapak hingga ke tingkat 6 di pejabat saya, saya tidak lagi mengalami sakit lutut. Alhamdulillah. Selain mengelakkan daripada keletihan, saya juga perasan setiap pagi sistem pelawasan saya juga lebih lancar.(anda faham maksud saya bukan?). Sebelum ini, hanya mengetahui melalui pembacaan dan pengalaman orang lain, tapi hari ini terbukti Ostematrix mampu mengelakkan sembelit.Hebat kan?

Saya akan terus menjadi pengguna setia kepada Ostematrix dan semestinya saya PILIH!! :)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...