Monday, January 13, 2014

Hilangkan Resdung dengan Set Resdung Shaklee



Resdung merupakan salah satu penyakit yang sering dihidapi oleh rakyat Malaysia. Mungkin ada yang merasakan ianya normal jika seseorang itu mengidap penyakit resdung, tetapi sebenarnya jangan memandang remeh tentang penyakit ini.

Apakah itu resdung?

Istilah Perubatan Tradisional - Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan

Istilah Saintifik - Merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit. Ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kepada kerosakan kulit muka. Virus ini turut mengalir bersama darah yang boleh menjadi punca kepada kerosakan organ-organ tertentu dalam badan.

Tanda-tanda Resdung

  • Hidung selalu tersumbat
  • Lendir dari hidung ke tekak
  • Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
  • Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
  • Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.


Bagi mencegah dan mengubati penyakit ini, Shaklee mempunyai rantaian supplemen yang insyaAllah boleh membantu anda, selain mendapat manfaat lain daripada supplemen ini anda mungkin boleh menghilangkan penyakit resdung ini.

Vitamin C   :  Membantu mencegah elergi  hidung, kulit dan asma. Mempercepat proses penyembuhan tisu badan.

Alfalfa        :   Membantu mengurangkan keradangan dan gatal-gatal. Namun begitu, mereka yang menghidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil alfalfa sebagai suplemen.

B Complex : Membantu meredakan alahan dan sebagai agen penenang. Kandungan B6 dalam B Complex berperanan penting untuk memulihara selaput lendir agar kekal sihat dan membantu penghasilan antibodi badan.


Famili saya juga merupakan pengidap penyakit resdung. Actually, kami mendapat penyakit ini atas sebab keturunan di mana ayah kami merupakan pengidap resdung. Baru-baru ini saya menghadiahkan B Complex kepada adik saya atas tujuan untuk meningkatkan kesihatan disamping membaiki struktur kulit. Bonusnya, dia ada memberitahu saya gelaja bersin di pagi hari telah berkurangan. Gembira untuk dia, sekiranya mengambil set ini dengan lengkap, insyaAllah dapat menghilangkan terus penyakit ini.

Untuk pertanyaan dan konsultansi berterusan sila hubungi

Your Shaklee Independent Distributor
Najmiah Ali

SMS | WA 0197732409 | 0192194709
Shaklee ID : 882647
Email :   najmiea@gmail.com
FanPage : Bitaminnomise

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...