Sunday, March 9, 2014

Redakan Sakit-sakit Sendi dengan Advanced Joint Health Tablet

Sebelum ini saya pernah berkongsi tentang kepentingan dan khasiat kolagen untuk kesihatan tulang dan sendi. Entri kali ini pula, saya ingin menyentuh tentang satu lagi suplemen tambahan yang dihasilkan oleh Shaklee iaitu Advanced Joint Health Tablet. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi. 

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%. Sumber : Shaklee Malaysia.

Ketidakselesaan sendi akan menimbulkan pelbagai masalah dan kesulitan. Personally, ibu saya juga mengalami masalah kesihatan sendi iaitu pada bahagian lutut. Melihatkan keadaan ibu yang susah untuk bangun dan duduk, terpaksa solat menggunakan kerusi dan selalu merungut apabila kami adik beradik ingin membawa ibu ke mana-mana, saya turut mencadangkan ibu untuk mengamalkan JHT ini, berserta Ostematrix dan Omegaguard. Set untuk kesihatan sendi , tulang dan otot.

Alhamdulillah, saya yakin ada peningkatan kerana ibu saya ada meminta untuk meneruskan pengambilan vitamin Shaklee ini. 



Untuk pertanyaan, mendapatkan suplemen dan konsultansi berterusan boleh hubungi saya ;

Your Shaklee Independent Distributor
Najmiah Ali

SMS | WA 0197732409 | 0192194709
Shaklee ID : 882647
Email :   najmiea@gmail.com
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...