Wednesday, February 12, 2014

Ostematrix Membantu Anda Lebih Lawas

Rata-rata mengetahui bahawa kalsium amat penting untuk kesihatan tulang dan gigi semata-mata. Namun apa yang istimewanya tentang Ostematrix daripada Shaklee ini adalah kerana ianya sangat-sangat membantu anda lebih lawas seterusnya mengatasi masalah sembelit. Selain mengambil Herblax untuk masalah sembelit, anda boleh cuba gantikan dengan Ostematrix, saya pasti anda tidak akan menyesal.

Bercakap daripada pengalaman sendiri, actually pengalaman suami yang beberapa hari tidak membuang. Kadangkala lucu juga mengingatnya. Pagi-pagi dalam perjalanan ke tempat kerja, suami saya mengadu sudah beberapa hari tidak membuang. Saya dengan pantas menjawab, ' Laa..kenapa tak beritahu awal-awal, dekat rumah tu ada Herbalax..Ostematrix..boleh try makan..rugi beli kalau tak makan'. Saya rasa anda juga faham, biasalah orang lelaki, susah sikit bab-bab pengambilan supplemen. 

Jadi malam sebelum tidur, saya usahakan juga supaya sang suami mengambil 4 biji Ostematrix. Pagi esoknya saya cuba mendapatkan respon. Dia senyum sambil menjawab, 'Haah la..PROVEN'. Lega mendengarnya.



Kisah kawan saya yang berada dalam pantang juga sama. Susah hati kerana beberapa hari tidak membuang. Terus call untuk dapatkan Ostematrix sampai  meminta suaminya untuk ambil di pejabat. Ostematrix sangat-sangat membantu, dan sekarang kawan saya juga telah menjadi ahli Shaklee.


Apakah rahsia Ostematrix?

Rahsianya ialah Ostematrix bukan sekadar kalsium semata-mata. Ia didatangkan sekali dengan Magnesium+Vitamin D. Kandungan Magnesium inilah yang membantu dalam proses pelawasan. 
  • Magnesium melegakan otot di dalam usus yang membantu untuk mewujudkan pergerakan yang lebih baik dan lancar
  • Magnesium berfunsi menyerap air ke dalam kolon seterusnya melembutkan najis dan melancarkan pembuangannya daripada badan

Penting untuk kita tahu bahawa pengambilan kalsium semata-mata boleh menyebabkan sembelit, maka amat perlu untuk kita pastikan kalsium diambil bersama-sama magnesium dengan dos yang betul. Dan perkara pertama yang perlu dititikberatkan adalah untuk memastikan pengambilan air kosong yang mencukupi setiap hari. 





Untuk pertanyaan, harga istimewa dan konsultansi berterusan boleh hubungi saya ;


Your Shaklee Independent Distributor
Najmiah Ali

SMS | WA 0197732409 | 0192194709
Shaklee ID : 882647
Email :   najmiea@gmail.com
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...